moské och mat

Alltså. Moskébesöket idag var inte min favorittimme direkt. Den där mystiska gröna grejen, som för övrigt fick alla tjejer att se ut som att de var med i någon sekt/gick på Hogwarts/var med i Assasin's Creed Sisterhood, var högst ocharmiga och fick mig att må lite dåligt.
Jag klarar inte av det där riktigt. Alla tjejer, ni ska ha mystiskt klädesplagg som täcker era huvuden och killar äh gå som ni är.

Men, hursom. Jag fotograferade glas imorse och nu ska jag snart iväg och äta pytt in the pan med Anki. Om hon bara blir klar med sitt utvecklingssamtal någon gång! Sen blire scouter och Orangino som jag förstått det. Ah. Mycket spännande.

Hursomhelst, ha en fin måndagskväll!
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - Johan:

Hmm, Moské, nja, jag klarar mig nog :)



Noterbart är också att Pyttipanna inte är gott. :P

#2 - - Laks:

fick ni gå till moské? Ja stör mig också på att det är så mkt krav på kvinnorna i vissa kulturer. I sverige har vi också en del speciella krav på kvinnor, men dem är vi ju vana vid. men just det där med slöja (och ännu värre - burka) det är bara för mkt.

Upp