mys & mys & mys & mys

Idag började som en typisk superdålig dag. Jag var sinnessjukt trött och ofantligt otaggad på dubbel historia och hundra andra lektioner.
Men ni vet, när man går i en klass som är så awesome som min så kan det vara så att en Unna överraskar Puck med julfika och bara slår på stort och bjuder alla på lussebullar, pepparkakor, glögg och julmust. En tisdagförmiddag, liksom? Helt underbart!

Att det var sol OCH snöade gjorde väl inte förmiddagen värre heller.


Okej, vi kan nog alla enas om att min mobilkamera är värdelös och att snön är lite osynlig! Tjoho :D I alla fall, ni hajar grejen!

Sen så fortsatte det med en inställd lektion, lite mer pepparkakor och en i allmänhet ganska glad skola. Om man nu kan säga så? :D Alla var lite hyper.
För att vara en tisdag var det för 17 en fasligt bra tisdag.
PLUS ATT MIN KÄRASTE EMMA FYLLER SJUTTON JORDSNURR IDAG. Säg grattis!
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - Emma:

SVAR: du var uppe på framsidan en kort stund, så det var där jag hittade dig. ;)

#2 - - lovisa:

sv:n ice:D jo det är bra!

#3 - - Johan:

Låter mysigt! :)

Upp