Måndagsmys

I och med lite diverse mystiska schemaändringar för min del har jag sovmorgon idag!

Vad passar bättre då än kaka och kaffe?
Jag har insett att kakätande utan kaffe inte är riktigt lika värt, för har man kaffe till så blir varje ny tugga på kakan som den där första tuggan som är helt superfin!
Fattar ni? :D


Och jag vet att ni avundas mitt oerhört matchande porslin! :D
Plus att jag har ett ganska finfult underlägg som är ett inplastat foto på en ros! Puss!
sött som socker och fint som snus | |
#1 - - Freja:

ÅHH. fan vad gott!

förresten tänkte på dig lite idag och bah saknar jessica :(( tycker vi ska träffas snart!

#2 - - emma:

MÅNDAGSMYYYS! det gillar vi! jag borde lära mig dricka kaffe för det där lät riktigt värt alltså.



puss du är så himla bäst så det inte är sant. älskar dig massvis enhörningshästis<3

Upp