Utan att passera gå!

WHAZZUP.
Idag hängde jag med Emil och Sofia i fisksätra, ohyeah! Jag hade lite ryck på Saltsjöbanan först haha det är allvarligt världens mest förvirrande kollektivtrafikgrej. Vid perrongen finns det bara ett spår?! Där tåg går på båda håll, hur förvirrande som helst! Fördelen är ju dock att man inte kan stå på fel perrong.. som med pendeltåg. Där står man alltid på fel perrong, haha!

Vi har haft en mycket trevlig dag, med lite monopol! Jag kickade ass mer än kick-ass, ehe. Jag hade ett snitt på typ 4000 riksdaler, de andra hade typ minst 20 000. Haha, men det var bara för att jag hängde på hornsgatan varenda gång där Sofia byggt ett fult rött hotell så jag fick pröjsa 8550! :( Jag fick betala det så många gånger att jag minns summan - det är illa! Men det var roligt! Jag förlorade inte, för emil hamnade på Sofias vad heter den den dyraste som inte är Centrum? Hm, jaja. Han skulle betala 40 000, hehe. Sen förlorade jag för med en skuld på typ 36 000. Haha. SPÄNNANDE MONOPOLÄVENTYR.

Plus att vi spelade mariokart och jag kickade azzzz. Fast vi körde aldrig regnbågsbanan :( Sen gjorde vi motståndarlaget till SDare som vi ägde! Yeah!

Katten sitter på bordet bredvid min laptop och ser oerhört irriterad ut, hon älskar nämligen att ligga och sova på tangentbordet. Men jag låter henne inte göra det eftersom jag onekligen behöver det för att skriva!
Haha nu stoppade hon ner huvudet i min enorma temugg istället. Jag tror att hon är törstig, så det blir väl det för ikväll!
Nu ska jag ge katten vatten!

allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - EMIL:

hahahah jag hatar Sofias hotell :@ vadfan jag hade ju mest pengar typ hela tiden!!!!! Fast å andra sidan kunde jag aldrig köpa några gator så jag stod rätt stilla......

hahah katten <3

#2 - - Jessica:

Men hallå emil du hade ju bara massa pengar för att du bara köpte b-gator för typ 2 kronor! Jag satsade stort och se hur långt jag kom? :D Jag kom tvåa! :D

#3 - - Freja:

åh vill köra monopol med dig någon gång haha!!



den burken (mumin asså!!) är så jävla frän den är liksom helt grön haha <3

#4 - - Freja:

haha förresten så är din katt gaaalen......... <3

#5 - - Freja:

haha förresten så är din katt gaaalen......... <3

#6 - - emma:

men det tuffaste i monopol är ändå att äga strandvägen och stureplan, så i mina ögon är du en vinnare..

haha regnbågsbanan på mario kart <3 den är inte att leka med!

PUSSPUSSPUSS DU ÄREN BÄSTA SOM FINNS I VÄRLDEN :DDDDDDDDD<3

Upp