vårskor, glass och körsbärsblom

Flög iväg till Ljómilandet igen igår, tjoho på det!

Packa viktiga saker. (Kolla burkarna!)

På vägen dit tappade jag andan åt det här. Alltså, helt allvarligt. Jag satt där på tvärbanan och hade massa drömmar om hur mitt liv vore som musikal (en effekt av att lyssna på Glee-musik. Såg framför mig hur vi sjöng Time of My Life efter tredjeårsresan i sommar - det är ju slut då liksom) och var alldeles glad och så vänder jag mig om och vad ser jag? DET HÄR! Herregud alltså.

Det var i alla fall skor som stod på agendan för igår! Tjoho! Johanna gjorde fantastiska solnedgångsneboluseskor!

Även Anki hade en alldeles fenomenal idé!

Helt fabulous träskor! Med godispapper! Så fint.

Kaosbordet, som vanligt.

Sen gick vi och köpte glass.

Johanna behövde luta sig nära för att se. Hehe. Men hon ska ju faktiskt skaffa glasögon!

Jag har blivit solbränd!

Glassdags i solen var det i alla fall!

Jag var där också!

Och hade litelitelite "åh jag saknar mitt barndomshem"-känsla. Lönnarna och husen och åh, liksom. (fast här har jag körsbärsträd. hehe)

Sen pratade vi cyklar en liten stund. Obligatoriskt när man träffas i slutet av April, liksom. Ankis cykel hade människan som haft den innan fått samma år som Do You Really Want to Hurt Me? kom ut. Med Culture Club. Nu vet ni.

Sen pysslade vi klart!

Det blev awesome, som alltid. Jag gjorde förresten de lila skorna. Fast jag målade dem liksom bara lila, det var allt. Hade lite mer idé men hann inte, och har ångrat mig. Ni får se i maj kanske! Annars är den lilablåalmanackan min, den med den rosa bänken Johannas och den mintgröna med Rebecca Black (!) Ankis.



Fin dag! Sen sprang vi iväg till Karsvik (VA NEJ VAR JAG DÄR?!) och gjorde inventering inför valborg som är på Lördag! Den ni!


Ljómi | |
#1 - - Puck:

Alltså, åh. SÅ fint att du skriver "jag blev solbränd", så är det en bild på en blommig sko och lila strumpbyxor. <3

#2 - - Anonym:

Jag blir alldeles pysselsugen när jag ser vad ni gör juuu, det är så galet charmiga och fina saker :D Wei

#3 - - Anonym:

Jag sitter här och saknar dig.

:(

Upp