drömmar som fotografi

Ellen hade för ett tag sen med en bild på sin blogg som jag tyckte var megafantastiskt fin, sådär drömsk och sagolik som jag gillar. Hon delade även med sig av vem denna fantastiska fotograf är! Nämligen Lissy Elle. Vissa är dock lite för blodiga (!) och läskiga för att jag ska vilja tapetsera mitt liv med dem, men de är alldeles för bra för att inte dela med sig ändå. 
DreamscapesDelusionsCampgroundThe Outgrown Fortress
Helt underbart.
I dagarna ska jag lämna in två analoga rullar jag foteliserat de senaste veckorna. Fick ett antal ISO 100 i studentpresent som jag velat använda nu under sommarmånaderna, efftersom att det snart blir för mörkt (!) för dem. Menmen, mer om det någon annan gång!


sött som socker och fint som snus | |
#1 - - LisaMarie:

Åh vilket superduperbraigt tips! Bilderna så galet häftiga ut!

#2 - - Sara:

Måste kika vidare på hennes sida nu. De där med tälten på madrasserna skulle vara jättekul att göra! (Först tänkte jag som liten men nej, det skulle vara minst lika kul nu!)

#3 - - ellen:

svar: jaaa, va kul att du peppar mig till att fota min gård varje dag! det vore skitkul om fler ville hänga på, jag tycker det är så spännande och vackert med årstiderna!

#4 - - Candy:

Himla fina bilder, ja!

Upp