för att hålla koll på regnbågsdagar och pastellveckor

Fick en kalender för det kommande läsåret i födelsedagspresent, ni vet en sån med utbytbar framsida/gör framsidan själv! Det finns egentligen inget alternativ för mig längre, det är ju som att missa världens chans att pyssla att köpa en färdig framsida.
Så idag var det dags att fixelifixa den. (Förlåt Ljómi, jag vet att vi sa att vi skulle göra det vi. Men jag har ändå ett par skor att slutföra så det får väl bli så! Eller så kan jag göra en ny framsida. Eller bara sitta och glittra!)
Jag plockade fram mina färgglada papper och körde igång! Jag är så lycklig att jag fann dem, det var lite som på film. Jag gick där ner för gångarna på Lidl och så bara: tillfälligt erbjudande 19:90. Dansade segerdansen och köpte tre!

Jag gjorde till exempel en väldigt liten korg.
Och hipp som happ blev det såhär!
Vi får se hur baksidan blir, men jag känner att jag behöver sova lite på den saken!
alster & makeri | |
#1 - - Klara:

Vad fint det blev! Jag älskar luftballonger!

#2 - - David:

Jo, det kanske inte är det roligaste sättet att vakna på, men vakna gjorde han!

Haha jo, det är antingen det, eller så väntar jag bara tills den riktiga solen är så som jag vill ha den! Men tack!

Haha jag minns, och inte illa! Lycka till!

#3 - - Emil:

Så fint så fint! (vet du nu funkar internet igen!)

Upp