Goda nya 365 dagar!


Hörrnihörrni, gott nytt år! Och grått nytt hår, om man ska vara lite nostalgisk till gångna tonårsdagar med dålig humor.

Det är blott timmar kvar på året 2011, men känn ingen sorg, kära Göteborg. 2011 har bjudit på mycket fint, men onekligen lär ju 2012 ha ännu mer att bjuda på! Liksom, The Hunger Games-filmen, skottår och jordens undergång - inte illa pinkat!

För exakt ett år sen (ja, minus några timmar) påbörjades också kalenderprojektet - och om några timmar kommer detta att avslutas. Då vi för exakt ett år sedan förutspådde det nya året med kalenderbild till januari, ska vi idag sammanfatta året med en storslagen framsida.
Jag måste erkänna att jag känner lite press, men jag tror det kommer gå fint.
Framförallt kommer vi ha det fantastiskt fint och roligt som vanligt - så nu kör vi!


Hoppas ni får en lika fantastisk dag och kväll som jag med all säkerhet (!) kommer att få, och alltså på riktigt så önskar jag er ett sjukt gott, mysigt och underbart nytt år!
Hejsvej!
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - Clara:

Gott nytt år!

#2 - - Beatrix:

ett riktigt gott nytt år önskar jag dig också!

#3 - - Man:

JA. Hunger Games-filmen!! Heja, 2012!



Sv: Nej, jag vet! Det är faktiskt skandal, men saken är den att det alltid är jag i vårt hushåll som gör knäck och jag lyckas liksom aldrig till 100 %. Det slutar nämligen alltid med att jag är den som måste sluka allt.



Ah, har funderat på att titta på Parks and Recreation! Det låter alltså bra när du beskriver den. :D



JIPPIE?! Två dagar är faktiskt ultrafart, det tog mig nog ungefär lika lång tid! Den är himla spännande. Väntar ut tiden nu så att jag kan läsa om den. Vill inte minnas detaljerna så tydligt inför nästa läsning. :) Betyder detta att du ska läsa uppföljaren inom snar framtid?



Oj! Det verkar ju som den var kalas. Älskar när saker och ting inte riktigt blir som planerat, haha.

Japp, zombieserien indeed. Jag är inte heller mycket för zombies och blod och äckel (Inglourious Basterds var ju typ det i nyckelord - minus zombies). Men jäklar alltså - The Walking Dead äger! Mycket mer än bara zombies. Lovar. :)



Verkligen. Fast det finns såklart många nackdelar med körkort med, vilket är varför jag inte "pushat" på att skaffa mig ett. :) Vi får se hur det blir helt enkelt. Sponsring kan man inte kalla det, men mina päron skapade konton åt mig och mina syskon när vi var yngre, så utifrån detta ska jag skaffa körkort. Fast jag ska leta jobb inom kort så kanske får jag ta av de pengarna istället. Det löser sig liksom!



Hahaha. Komplicerat! Men det låter minst sagt spännande ändå - att inte veta hur resultatet kommer bli. :D Och kanske lite trist med.



Verkligen mer edge. Ordet cheezy låter ju cheezy i sig medan ostigt låter .. ja, edgy. Om du fattar vad jag menar!

Upp