Åh Chris Colfer

Det här gör mig väldigt glad. För att Chris Colfer fick en Golden Globe, för att alla är så himla glada för hans skull, för att Lea Michele gråter.. men mest för att hans tal är ganska fantastiskt.

Den här tweeten gör mig ännu lite lyckligare:
"I've been watching horror movies all morning to make sure my adrenaline glands aren't permanently damaged from Sunday."
sött som socker och fint som snus | |
#1 - - EMIL:

Ja det är helt underbart <3 Har sett talet typ.. många gånger.

#2 - - EMIL:

Hallå jag drömde om dig igårnatt btw!! Jag träffade dig och Gurra09 (gurra <3) hahaha och eh kommer inte ihåg vad vi gjorde. Men vi åkte hem till mig och direkt när vi kommit hit sa ni ba "nä vi kanske ska åka hem.." och mamma ba om ni vill ha skjuts får ni vänta tills vi har ätit!!!!! sen vaknade jag. fast det hände mer spännande saker innan det men jag kommer inte ihåg :(

Upp