inte för att jag vill bli the master of death eller så, men åh harryharryharry

Jag hintade ju lite om ett projekt häromdagen, som egentligen inte är mycket till projekt eftersom att jag blev klar ganska snabbt. Mer som en liten grej bara, haha. Det var ju redan i slutet av Maj jag blev förälskad i Emmas finafina Deathly Hallows-tröja.
Och efter mycket om och men tog jag mig i kragen och satte igång med min egen. Jag har inte särskilt stor erfarenhet av tygtryck, mest för att jag tycker att det är lite läskigt. Haha. Jag menar, målar du om en konservburk och det inte blir så bra, ja då kan du bara måla om den. Med tyg är det inte riktigt lika lätt. 
Men jag körde på ändå. Tjoho! (jag har bränt mig i solen igen. :()
Och jag måste säga att jag blev fasligt nöjd! 

Och Voldemort bara: ONLY I CAN LIVE FOREVER.

Nu är jag redo för att se den sista delen av livets bästa fenomen. Deathly Hallows part 2 here we come!
Förresten, HP-fans i Stockholm bör väl gå och se den här också. HP-kostymer på NK liksom - kan det bli bättre?!
alster & makeri | |
#1 - - Emil:

AH SÅ FINT

#2 - - hanna:

finfint! och den kjolen var ju undeerbar :D

#3 - - TIDSTJUVEN:

Åh så tjusigt! :D En sån vill jag också ha. Måste se ifall jag fixar någonting liknande. ^^



sv: Ja visst är det! :) Jag är kär i Boyce Avenue.

#4 - - Linnea:

ÅH SÅ FRUKTANSVÄRT FINT, ååååååååååh! Jag såg en bild på weheartit också, en t-shirt där det stod "I stuck with Harry until the very end" och sedan dödsrelik-symbolen, så fin också!

#5 - - Ebba:

SV: åh shit sån vill jag också göra.

Upp