bloggarna som är lite sådär extra fantastiska

Bloggar som tipsar om bloggar tycker jag är ett ganska roligt fenomen, och roligt ska vi väl ha, så här kommer några av mina favoriter!


Kreativitet är en blogg av Anna Horn som där visar upp fina loppisfynd, illustrationer och fantastiska pyssel. Hon har även en webshop där man kan köpa hennes dunderfina illustrationer, halsband och sånt! Ni vet ju redan att jag gillar henne, förresten. Hon hade ju tävling här för ett tag sen.


Beatasbilder är ju då Bea som är värsta bästa fotografen. Hennes bilder är alltid perfekt pastelliga, regnbågiga och glada - precis som det ska va! Plus att hon har alldeles underbart galna idéer och pysslar en himla massa för att kunna genomföra dem. (+ att hon gillar Håkan. Tjoho!)


Annika Bäckström är himla duktig hon med. Hon illustrerar och pysslar, till exempel så har hon gjort den fina ekorren och kaninörhänget. Supertjusigt! Plus att hon gjort illustrationen av UnderbaraClara här nedanför! Dundermegaduktig, om jag får säga det själv. (vilket jag får, det är min blogg!)


Sen har vi ju den självklara UnderbaraClara. Proffset på pyssel, loppis, blommigt och så himla mycket annat. Nybliven mamma är hon också, grattisgrattis liksom. Coolare människa får man leta efter, i alla fall.


Sist, men inte minst, har vi tjejen som aldrig använder byxor. Elsa Billgren, med oändligt antal fina klänningar, vackra bilder på fantastiska frukostar, blommiga mönster och glada dagar. Nu är det inte lika fullt ös som det brukar, eftersom att hon festar i valen med de andra melodierna - hon är ju backstageprogramledare för självaste Melodifestivalen.


Sen finns det ju många fler. Hallonte som skriver så fint om allt, älskar soppa lika mycket som jag och slänger in fina små franska fraser här och var. Eller niotillfem, med sitt spännande New York-liv och tjusiga baskrar. Sen har vi Hallonsemla (haha, mycket hallonbloggar. Hallon är fint.) som även hon bloggar om fina loppisfynd och vackra tulpaner. De är för många för att nämnas allihopa, men fina är de allt!
sött som socker och fint som snus | |
#1 - - Hanna:

Din blogg är ju finfinfin!

#2 - - Rebecca:

Oh vad glad jag blev nu när jag fick vara med! Tusen tack! Hoppas du hittar film till din fina kamera snart! <3

#3 - - lovisa/polichinelle:

så många fina bloggar du länkar! vi verkar ha liknande smak. kram!

#4 - - anna:

Nu blev jag typ gladast. Du är fin!

#5 - - Maria:

Ooh lite nya tips, härligt! Din egen blogg är inte så tokig den heller =D

Upp