sånt som är för bra för att vara sant: vi ställer ut!



Torsdag den 19 maj skulle kunna vara en helt vanlig, oansenlig torsdag. Men ni ska veta att det är det inte! Den skulle inte kunna vara mycket mer ansenlig än den faktiskt är. Faktum är att den är ganska så spektakulär.
För vet ni vad? Jag och min sjukligt duktiga klass har vernissage för våran absolut sista utställning! En storslagen final - det är ju något man bara inte får missa!
Enkehuset is the place, och skulle ni inte kunna komma på torsdagen så hänger bilderna kvar fredag-lördag!

Temat är iscensatt, och där uppe är mina bilder. Egentligen ska man väl vara en liten mystisk teaser och inte visa hela alltet så att folk bara måste komma och se! Men... med vänner som är utspridda i detta avlånga land vill jag ju faktiskt att alla ska få se lite. Kommer ni på vernissagen får ni krama mig, se dem i 40x50 cm och se hela klassens bilder. Jag vet... det är nästan för bra för att vara sant! Men jag lovar er, det här är ingen dröm.

Har ni facebook och vill hålla er uppdaterade har vi ett alldeles fantastiskt event här!
Tjohej, vi ses nästa torsdag!
fotografi och övrigt digitalt | |
#1 - - Puck:

SÅ HIMLA FINT.

#2 - - hanna:

jag hade lätt kommit om jag hade bott lite närmare..

låter riktigt trevligt :D

#3 - - emma:

ååhh, jag skulle verkligen vilja komma!

#4 - - Emil:

hade också kommit om jag kunnat!

Upp