lite allmänt om glee och glädje

Alltså jag är helt såld på sista låten från senaste Glee! Ojojoj, vad jag gillar den serien alltså. Satt och var helt överväldigad av känslor när det här avsnittet tog slut, haha. Emotional overflow!
Och den här gör mig så glad.
trudelutter | |
#1 - - Emelie:

Det är verkligen sjukt hur Glee kan evokera känslor. Musik, alltså. I rätt kontext kan det skapa underverk!



Och ja, nu har det gått.. Fem timmar. Ingenting märkt ännu. Tihihi, vad busig jag känner mig..



Hhahahah, seriestrippen var för övrigt helt underbar..!

#2 - - Anonym:

oh.my.god <3

#3 - - Linnéa i Paris:

Jag brukar alltid ha lite svårt för mash ups, men den här är verkligen super!

#4 - - Kristin:

Eller hur! Ugh, vad bra det var. Och vilken cliffhanger. Eller vad man ska kalla det. Åh <3

Upp