handtag, famntag, klapp eller kyss




Monterade upp knoppar på skåpen i mitt rum igår! (Alldeles själv! Jag är galet händig.) De är gröna i glas och köpta i andrahand, så himla bra.
Hur nöjd som helst.

(Fast jag måste rätta till mina vimplar! Fy!)
hemligt & husligt | |
#1 - - hanna:

Grattis till förstasidan, det förtjänar verkligen litesocker :D!

#2 - - sara:

sött!

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

ÅH, så himla fina dörrknoppar :D Jag älskar dem och är sinnessjukt avundsjuk!

#4 - - Emelie:

snygg blogg! :D

#5 - - carro:

åhh vilken härlig blogg du har :)

#6 - - johanna<3:

Vilken underbar blogg.

#7 - - Junitjej:

Vilka fina knoppar!

#8 - - Emmy:

söt blogg! ^^

#9 - - Sofia Ekström:

sådana knoppar hade min Farmor, de är verkligen himla fina! Jag tänker alltid att om jag någonsin har ett nytt kök så skulle jag montera sådana knoppar i det. Fast jag är rätt förtjust i hasparna i vårt 50-tals kök också.



Fin söndag!!

#10 - - Hanna:

Fräsiga knoppar! Gillar vimplarna också, supersött!

#11 - - David:

Snyggt! :)

#12 - - anna horn:

Så himla fint (som alltid).



Och gratulerar till platsen på förstasidan! Du förtjänar den tusen gånger om, minst.

#13 - - Frida:

Har du gjort de där vimplarna själv?

Härligt snyggt i alla fall!

#14 - - Sandra:

Åh, vad fina! Hittade precis hit genom blogg.se's förstasida och gillar bloggen jättemycket!

#15 - - julia andersen:

såna där knoppar har vi också nånstans i vårt hus! kan bara inte komma på vart hehe..

#16 - - Camilla:

Jättefint! Sådana små detaljer kan verkligen förändra hela rummet! :)

#17 - - Elin-Alice:

vilka tjusiga knoppar! det är så finurligt att köpa sånt på second hand.

#18 - - Lena:

Tjusigt!!



Ja jag älskar min paljett tröja! Så härlig =) Man borde ha mer saker med paljetter på!

#19 - - esteterier:

Det blev himla snyggt ju!

#20 - - Mirella:

fin blogg :)

#21 - - Natalie:

Snyggt! :D

#22 - - Therese:

nemen så fint!

#23 - - Victorian.:

du har ju ändå den sagolikaste blogg jag sett!

kräm Victoria.

#24 - - Ida:

Hur tar du så fina bilder, gör du något speciellt hehe? :)

#25 - - carro:

Ja dom blev supergoda jag och killen åt upp alla 10 på 2 frukostar:)

Rekomenderas verkligen:)

#26 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

åh vad snyggt :D

#27 - - Elin:

Stort tack! Du får hålla utkik framöver... ;)

#28 - - cornelia:

va fina knoppar!! :)

#29 - - emil:

Åh vilka fina!!!

#30 - - Karoline:

jaaaa! du är på första sidan :) så himla bra!

#31 - - Julia:

Sicken härlig blogg du har, riktigt fina bilder! :)

Upp