homo sapiens sockerus

Så vilka är ni då? Ni är ju så många som berättat så fint, och helt överförtjust i hur fina som jag är tänkte jag att vi kan sammanfatta lite!

Ni är flickor, tjejer och kvinnor nästan allihopa, och är i genomsnitt tjugoett och ett halft år gamla (21,625 för att vara exakt). 2,5 år mer än jag!
Allra vanligast hos er är ett stort intresse för pyssel, vilket för många är en stor anledning till att ni faktiskt hänger här. Ni tycker dock också väldigt mycket om loppisar, ni gillar böcker och bakar gärna bröd, scones eller andra bakverk. Och åh, ni tycker om klänningar också. Gamla fina vintageklänningar från 50-talet med fantastiskt vippiga kjolar! Eller så syr ni helt enkelt själva. Skriver fint, gör ni också.

Från Sopnedkast
Andra saker ni tycker om:
Ugglor
Chokladglass
Katter
Jens Lekman
Te

Från samovaren
England
Spela teater
Lugna kvällar hemma
Kramar
Mönster
Rosetter
Att gå på roliga event, typ teater, bio & konserter
Musik

Från maja.

Att rita
Fåglar
Ugglor
Att skratta
Picknickar

Från somettbrevutanslut.
Håkan Hellström
Att fotografera
Mumin
Plåtburkar
Färg

Så himla bra grejer, och typ exakt samma som jag! Gör mig lycklig och glad, så tacktack för att ni är fina.
Sen har jag en stjärnenhörning också, rätt så bra.

Sammanfattningsvis är ni ju hur fina som helst! Kolla in kommentarerna här tycker jag, för att hitta flera kalasfina bloggar!

sött som socker och fint som snus | |
#1 - - samovaren:

takk! selvfølgelig har jeg ingenting imot det! :) snille du. ha en fin lørdag videre!

#2 - - Man:

Fina grejer!



Sv: HAHAHA. Jag med! Trodde redan att jag tyckte apbra om henne, men efter det här har det förtripplats eller något. Så himla charmigt!



Bäst ever! Stråkarna ger en ny dimension till låten, medför en lite "råare" ton. Superbra, alltså - impad över alla deras finurliga tillägg till låtar. Jag undrar hur de lägger ihop låtarna till mash-up:sen.

Och ja, är helt ikapp nu! Såg MJ-avsnittet idag, är helt förälskad på nytt. Älskar deras tribute-avsnitt. Min favorit än så länge är Madonnas, sen tycker jag att MJ:s var riktigt bra, men jag gillade också Lady Gagas och Britneys. Så än så länge har jag uppskattat alla dem, blir helt glad. :D



Hm. På det hela taget verkar det vara riktigt bra! Tycker om sådana initiativ, gör vardagen lite finare, helt enkelt.



Hahahaha, oj oj. Då är det nog bäst att låta bli att knäcka ryggen då! (Både vad gäller bok och rygg.)



Du. absolut. måste. se. Singin' in the Rain. och. The Sound of Music. Blev helt fängslad, sitter och lyssnar på musiken därifrån på Youtube! :')

PRECIS DEN JAG VILL SE.

Okej. Din vän äger från och med nu? Bah, Jonathan Groff-fangirlande. <3



Jag ska försöka hitta din look-a-like! Ska hålla utkik efter celebrity-spotting åt dig.

#3 - - Kajsa:

Vilka bra människor som hänger här!

#4 - - maja.:

åh tack! jag blir bara glad :)

#5 - - Tove:

Mysig blogg! :)

#6 - - s n o w w h i t e:

hahah kul, jag är nästan exakt 21 och ett halvt!! Fast jag hittade hit idag :D

#7 - - spets:

åh, vilken bra beskrivning av mig!

#8 - - emelie:

vilken underbar blogg, blir glad av din att läsa din blogg! :)

ha det fint!

#9 - - Kajsa-Lena:

Helt UNDERBAR klänning!!! Fin blogg har du också :)

Upp