som en hyllning till alla stavelser i världen




Lövet är färdigt, och nästa vecka ska det lämnas in.
Nästa gång jag kommer se det är alltså på Liljevalchs i början av juni. Åh så kul det ska bli att se vad alla gjort!
Ses vi där?
alster & makeri | |
#1 - - emil:

alltså åh så himla fint och så himla bra idé! :D

#2 - - med nål och tråd:

toppenfint! Jag tänker på guldbiljetten i Kalle och chokladfabriken när jag ser guldet sticka fram under tidningspappret.

#3 - - dagenskreativa:

Så underbart det blev :)

#4 - - Fanny:

Va mysig blogg du har!

#5 - - Fröken Tö:

Åh vad roligt! Jag har också haft den äran att få göra ett löv, så om inte vi ses så lär våra löv ses :) Ha en fin eftermiddag!

#6 - - inez:

Va fint! Jag älskar att pyssla! Vad brukar du göra för att få inspiration? :)



/Den lilla blå! <3

#7 - - LisaMarie:

Tusan vad fin den blev!

#8 - - Camilla:

Åh, vad fin!

#9 - - Mathilde:

Jätte fin blogg, blir på myshumör nu... =D ha en fortsatt trevlig kväll. =D

#10 - - LORISSA LOVEBOMB:

Det blev ju alldeles sagolikt. WOW!!

#11 - - Lilian i USA:

Helt sjukt att få vara med på Lilje! En av mina drömmar här i livet är att få ha med ett verk där.

#12 - - cindy:

Så himla fin den är! :)

#13 - - Elin-Alice:

vad tjusigt det blev! allt ditt pyssel är så himla fantastiskt!

#14 - - Madeleine:

jag äääälskar alla dina bilder

& speciellt din header, ♥

#15 - - Mathilde:

SV: älska mys.. =D



roligt idee du hade...

#16 - - Hanna:

Mysiga ideér och tips! =)

#17 - - Jessica:

Åh! Fantastiskt fint! Att orden svävar där i mitten tyckte jag väldigt mycket om.

Upp