när vi firade in undergångsåret

Hej och välkomna till det nya året, mina vänner! Jag hade en kalasfin nyårsafton, ni kan få se lite!

Vi festade till det så mycket vi kunde på bordet, komplett med Skönheten & Odjuret-arrangemang!

Vi fixade äpplen som vi kokade i sockerlag. Jag önskade ett Sarah Palin-äpple, och jag måste säga att Anki gjorde ett riktigt bra jobb!

Svensk sushi med hemliga ingredienser!

Johanna skapade analog konst!


Lite julklappsutdelning. Ankis innehöll rosa tyll och personer hon gillar/har gillat. Och en dalek. Hehe.

Vi mindes 2011!

Och drack varm kryddcider! Fast den var inte osynlig, bara slut.


Vissa kör ju lambo på skivor och fester, men Anki kör Rambo!


Johanna dansar och är suddig kung! (Vi körde Galenpanna. Sjukt bra spel!)

Och så avslutade vi med en efterätt med sjärnglans! Hehe. Sockerlagskokta äpplen med pepparkaksglass, sjukt gott faktiskt!



Och vips så var det tolvslag! Jag försökte fota fyrverkerier och den absurda apelsinmånen trots att jag vet att inte går, vi skålade, försökte lova på rim (det fanns bara dåliga rim på tolv), var glada för att det glittrade på himlen och skålade lite till!

Sen kalasade vi en stund till, för det var ju trots allt 2012.
Fast vi konstaterade att 2011 nog var det bästa året vi haft någonsin.
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - emil:

åååh vad fint ni har haft det!!

Mitt 2011 har också varit bästa året i mitt liv!

#2 - - lovisa/polichinelle:

åh, galenpanna! det var allt för länge sedan. du ser ut att haft det himla fint må jag säga. kram!

#3 - - sommerfuglen.:

utrolig fine bilder! du har en ny følger. :)

#4 - - catarina:

sv. men ellerhur, haha.

#5 - - Helena:

jag funderar på att göra den tårtan till helgen när min sambo fyller år. ser riktigt god ut :)

Upp