istäckt i det inre


Har blivit med jordglob.
 
Obs! Titeln kommer från en liten notering mitt på Grönland. Fattar inte vad de menar men poetiskt osv.
 
[Nu testar vi att prata om sånt som är fint och bra som man gör här och ser hur det går för jag saknar er.]
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - emil:

alltså så himla fin <3 och sakerna runtom i fönstret är också så himla fina! kameran! och glasugglan! och boken som exploderar glitter ser mystisk ut, men ack så fint!

Svar: Ja! Min nya bästis. Haha, boken är kanske lite mystisk. Men den glittrar alltså är den automatiskt rätt så bra.
litesocker.blogg.se

#2 - - wictoria.:

megafin helt enkelt!

Svar: Visst!
litesocker.blogg.se

#3 - - Man:

Jordglobs<3!

Svar: JA. Har velat ha en så himla länge men jag är alltid snål och bah: ameh åhh näee ehh någon annan gång. NU SLAPP JAG BETALA ALLS! Fest!
litesocker.blogg.se

#4 - - Clara:

Men vilket fynd!

Svar: Ja! Är nästan lite avis på mig själv.
litesocker.blogg.se

#5 - - jennifer:

Åh, men hallå?! Hur BRA?

Svar: Typ ÖVERBRA. Blir så himla glad varje gång jag ser den.
litesocker.blogg.se

#6 - - Malin:

Men åh, vilket utomordentligt fynd!

#7 - - aliciasivert:

Du är briljant! Författandet av detta inlägg är så härligt! Och hela fenomenet naturligtvis. Jag har inget grovsoprum i Törnrosdalen, men drömmer om ett framtida. Jordglob ska man ha, och gärna en med lite historia som varit på resa och fått sig en törn eller tu.

Men jag har INTE sett något tidningsdekorerat bord? Nyfikenheten!

Svar: Tack du! Minst en gång i livet tänker jag att man ska få ha ett grovsoprum att fynda skatter i.

Åh, då ska jag se till att knåpa ihop ett litet inlägg och visa!
litesocker.blogg.se

#8 - - Ellen (alatariel):

Åh vilka fina grejer! :D

#9 - - unga fröken karlssons Esteterier:

Men.. HUR kan man slänga nått så vackert, som dessutom fungerar? Men men, alltid kul när man kan fynda i grovsoprummet. :)

Svar: JAG VET INTE. Helt loco! Men tur för mig, hehe. :D
litesocker.blogg.se

#10 - - Lisa:

så fin jordglob!

Svar: Älskar den!
litesocker.blogg.se

Upp