bloggarna som tänder stjärnor

Som något av en bloggfanatiker tycker jag att bloggtips är ungefär det bästa som finns. Dessutom finns det så himla många fina bloggar därute som förtjänar ungefär all uppmärksamhet i världen! Hursomhelst, här är några jag tycker om extra mycket just nu! (För ett år sen gjorde jag en lista också, om ni vill ha fler tips!)


Bonjour Vintage
Har tyckt om Madeleines blogg så himla länge. Allt är mest så fantastiskt fint hela tiden att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Läs och le!


Karolines Vintage
Karoline är inte bara världens gulligaste, hon är också ständigt megatjusig och har de finaste klänningar. Sen är hon ju en loppisfyndare i världsklass också, vill mest bara ha allt hela tiden.



Un vélo
Vimplar liksom, lite akilleshäl hos mig. Emelie bloggar om så himla mycket fint, hon visar de bästa inspirationsbilderna från flickr och är duktig på allt hon gör. Dessutom är vi fågelbrickskompisar!


Hallonsemla
Rebecca är lite av en återkommande stjärna här i bloggen, men jag kan inte nog pusha för hur fint det är i Hallonsemlans universum. Fantastiska fyndade klänningar, porslin som gör att man bara vill bryta sig in och råna henne på allt och världens charmigaste katter. Allt är magiskt.

sött som socker och fint som snus | |
#1 - - Madeleine:

åh fint! tack söta du!

#2 - - Emelie:

Åh, att jag är med på en lista med alla mina favorit bloggare, på en av mina favorit bloggar, hur fint!? Kram på dig!



#3 - - Elin-Alice:

din bloggsmak är helt exemplarisk! alla fyra är med på min favoritlista också.

#4 - - hanna:

Tjosan Jessica! Du vet Pinterest, man behöver ju inbjudan för att bli medlemma, du har inte lust att bjuda in mig? :)

#5 - - hanna:

Sv: haha, nu har jag mycket at leva upp till, ojoj ^^

ja, mailen ovan funkar bra att använda!

#6 - - hanna:

Jag vet inte vad som är problemet men jag kan inte bli medlem D:

#7 - - hanna:

Sv: jag har prövat att använda både mitt facebook- & twitter-konto, men antingen så händer det ingenting när man klickar på "creat accont" eller så kommer logga-in-sidan upp, men när jag försöker logga in står det att det är fel...

#8 - - Angeliqa:

Väldigt bra och fina bloggtips.

#9 - - Karoline:

PUSS vad fin du är!!!!!!!!!

jag tycker så mycket om din blogg med!!!!!!!

Upp