solsken och regnbågar i varje hörn

Nu när det är vår tycker jag att vi allt tar och lyssnar på den här:
trudelutter | |
#1 - - Lilian i USA:

såååå fint!

#2 - - Karoline:

tack finate sockret!

#3 - - Malin - konst & design:

Måste bara säga att din header är himla fin! Allt passar så... BRA!

#4 - - Man:

Svar: Jag insåg det på riktigt efter att ha fyllt i enkäten, var hela tiden noga med att inte glömma någon titel - haha. Ett tecken på när ens passion vuxit sig stor. Inte att undra på varför jag ibland glömmer bort att ta kontakt med folk?



Gifrar är bland det mest /under/skattade som finns! (Ja, tills en hel sida är fylld med bara gif-filer att internet börjar sega.) Men galet bra att du har Hunger Games-vänner, bäst!



Jag hittar listor överallt, samlar på mig dem i WordPad-dokument. Cirkulerar i bloggar i sådan mängd att man inte kan låta bli att inte haka på. Hade varit kul att se dina svar, haha. :D



Jaså, då medförde tittandet av Downton ändå någon slags funktion!



Gillar formuleringen att veta saker om saker, låter sådär superklipskt eller bara dumt. Mest superklipskt, såklart!

Som skåning skulle jag vilja påstå att mina Skåne-kunskaper är väldigt sparsamma. Men jag kollade upp Kullaberg på Wikipedia och hur fint var inte det?! Hade ingen aning om att det fanns raukar där ens. Tufft.



One Day är relativt lång, ja. Men språket är såpass lättläst att det inte tar lång tid innan man är halvvägs, så låt inte sidmängden stoppa dig. :-) Den är ganska trevlig, antar jag - när jag tänker tillbaka! Fast nej, den fick mig inte precis att vilja tipsa folk om att läsa den. Gav den ändå en trea, så det säger väl att den inte heller var usel! "Flickan det slår gnistor om" låter så o-originellt på svenska, nästan taffligt. Hahahaha.



(Fint!)

Upp