bra sökord folk hittat hit genom

sjuk nalle
farhult skytteförening
kattbjörn
lamm magneter mjuk
sova på bagagehyllan
kafe 44 "morgonen den 13 juni"
stjärnstoft
vem kom in på blackebergs gymnasium 2012
finlir fladdra
 
och den bästa:
gandalf egopic

Beskriver ju den här bloggen så himla bra.
allt, inget och vardagsmat, sånt om mig | |
#1 - - emil:

gandalf egopic <3<3<3

Svar: Hahaha ja. Kryllar av såna på min blogg!
litesocker.blogg.se

#2 - - Ellen (alatariel):

Åh vad najs! :D Gandalf egopic är ju bara för bra, haha! :DD

#3 - - Karin O:

gandalf egopic
HAHAHA!

#4 - - aliciasivert:

Alltså sånt här är det roligaste! Blir en så bra sammanfattning av vad man sysslar med. Mina personliga favoriter är fortfarande "slipsen flyger", "rädd för sjöhästar" och "gipsad arm resårbyxor".

Gandalf egopic skulle jag så väldigt gärna vilja se.

Svar: Hahaha, ja, på något knasigt vis. Slipsen flyger är verkligen helt fantastiskt! Vill så gärna fråga vad som försiggick i den människans liv när den sökte på det.
Visst. Jag tänker mig den där klassiska bilden tagen lite snett ovanifrån och så en megapose på det. Med det skägget liksom - fantastiskt!
litesocker.blogg.se

#5 - - Maren:

Hihi, gøy! <3

Svar: <3
litesocker.blogg.se

#6 - - maria:

Hur får man reda på sådant? :)

Svar: Google Analytics använder jag - funkar magnifikt!
litesocker.blogg.se

#7 - - Ellen:

Åååh gud vad roligt! Hur får man fram sånt? :D

Svar: Jag använder Google Analytics! Funkar kalasbra!
litesocker.blogg.se

#8 - - Louise:

Alltså, så fina grejer! Till mig hittar mest folk via googlingar på mat, haha.

Upp