ingenting är säkert, men kanske

Nej, vad är det jag skådar? Vad är nu detta? För det kan väl inte vara..? Hm.

Men nä, omöjligt! Den är väl... den är väl inte klar?
Nej hörrni. Jag är osäker. Vi får allt ta och avvakta tills vi har bättre bevis.
 
 
(Psst! Det kommer alltså fler(/bra) bilder tids nog. När det gått arton långa år, och planeterna i linje står eller så.)
alster & makeri | |
#1 - - Ellen (alatariel):

Åh så fin! :D

#2 - - agnes b:

så himla fint! har precis beställt garn så jag kan göra en jag med!

#3 - - Emelie:

Fy farao vad fin!

#4 - - aliciasivert:

MERLIN'S BEARD! Blir så exalterad av detta så det är pinsamt! Förstår verkligen halsduksfotarproblematiken - vet inte hur långt tid det tog mig? Men jag approvar av cliffhangerinlägget också. Lite julkalenderkänsla liksom. Ojojoj vad fin den är!

Och jag ska skicka dig en länk till folkhögskolan. Är lite osäker än så länge på hur specifik jag vill vara officiellt, men hela grejen kommer bli FINEMANGMANG!

Svar: Hahaha så bra! Jag tänker mig att jag får ge mig ut med stativ i skogen någon dag! + ta med trollstaven.
Hahaha "hur specifik jag vill vara officiellt" låter så underbart kändisaktigt. Fast jag förstår vad du menar, men jag är hemskt nyfiken!
litesocker.blogg.se

#5 - - emil:

alltså spänningen är olidlig!!!

#6 - - Sanns:

Åh, snyggt blir det! :) Min saknar fransar och kanske får den aldrig några fast jag tror inte det är så svårt men det var mamma som stickade min så.

Svar: Fransar är faktiskt kalaslätt! Lite tidskrävande om man är novis (som jag var) men trevligttrevligt!
litesocker.blogg.se

#7 - - Kajsa:

Så himla fin!

#8 - - aliciasivert:

Jamen min Weasleytröja har ju typ 600 likes på facebook! Måste ligga lite lågt med var jag bor och så. Fanmail innebär så sjukt mycket ugglespillning och jag har slut på signerade fotografier.

Svar: Jag förstår - ugglespillning är inte att leka med. Du får se om Lockhart minns var han brukade trycka upp sina fotografier - har du tur kan han kanske något fiffigt ställe som fixar autografen med magi. Fast jag har förstått det som att Rons trollstav got him pretty bad. Ack.
litesocker.blogg.se

#9 - - emma:

Helt fantastisk ajfskjdgsjdg, åh gosh, nästa gång vi ses måste jag få se den irl <333

Svar: JAG KAN GÖRA EN TILL DIG (om du köper garn för det är dyrt.)
litesocker.blogg.se

#10 - - unga fröken karlssons Esteterier:

Det lilla jag ser, ser ju rysligt fint ut i alla fall!

Svar: Jag älskar den fasligt mycket, om jag ska vara helt ärlig. Blir helt klart modigare när jag har den på mig.
litesocker.blogg.se

#11 - - Lilian:

Ser fint ut!

#12 - - Vicky:

men nä?? duktiga du.

Svar: Puss!
litesocker.blogg.se

#13 - - Rebecca:

men åh herregud, jag måste ha en sån!

#14 - - emma:

PÅ RIKTIGT???? OMG DET VORE DET BÄSTA NÅGONSIN
kan betala dubbelttrippelt för garnet bara för att få äga en Gryffindorhalsduk! :D:D

Svar: Haha jadå! Fast jag är egentligen lite noob, min egen är lite knölig/ojämn och så. Man kanske ska bli lite bättre innan man tvingar andra att betala för garn! Hehe.
litesocker.blogg.se

Upp