tvåtusentretton

Okej. Så jag tänkte inte göra tusen långa sammanfattningsinlägg för 2013 det här året, men vill ändå titta tillbaka på några få höjdpunkter. (Och så tänkte jag inte fokusera så mycket på sjukdom och misär.)

Påbörjade flytt från Hammarby Sjöstad till Aspudden i februari och flyttade någon gång i mars! Bästa flytten.

Studerade Bildtolkning som nog var min bästa grej att plugga någonsin. Hade årets kulturupplevelse på Hilma af Klint också.

Träffade äntligen Alicia och började planera för nya tider. PAUS blev det på det dock, men jaja.

En dimmig septembermorgon när jag gick ut med kameran över axeln. Alltså det är få saker jag blir så salig av som magiskt ljus, och denna morgon var helt spektakulär.

Och så det helt klart bästa som någonsin hänt mig - åkte till Gävle och hämtade denna lilla kis. SÅ HIMLA LITEN.

Här kommer fler bilder på Lumos:




Så tänkte jag att det kanske får bli ett eget inlägg med makeriåret -13.
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - Jennifer:

Alltså, Lumos! Sötaste katten jag sett! Och gott nytt år, fina du! Hoppas 2014 blir superfint, och att du får vara frisk! <3

Svar: Jaa, haha. Alltså blir typ avbruten när jag gör grejer hela tiden här hemma för att han är så himla gullig att jag måste pussa på honom. <3 Kram på dig, hoppas du får ett kalasbra 2014!
litesocker.blogg.se

#2 - - Johanna:

Lumos är så fin! Vad är han för ras? =)

Svar: Russian blue heter den! De är vråltjusiga!
litesocker.blogg.se

#3 - - samovaren:

katten.<3

Svar: <3 ja. Älskar honom!
litesocker.blogg.se

Upp