Tävling: renhornsbrosch!

Okej hörrni! Då kör vi. Utlottning av ett par renhorn! Eftersom att det var så olika bud vad gäller färg tänker jag att ni var och en får välja vilken färg ni vill ha! 

Såhär ser de ut:

Det finns alltså glittriga och vita, de är gjorda av cernitlera och därefter målade vita eller glittrade. Avslutades med många lager lack för att hålla. Personligen älskar jag att ha mina egna horn eftersom att de får mig att känna som att jag kan klara vadsomhelst!
 class=Där sitter såna vanliga broschfästen i bak. Och för den som vill skryta med att de är handgjorda finns det ordentliga bevis! Men det syns ju bara om ni sätter broscherna bak och fram så!

Det finns säkert de som kan tycka att glittriga renhorn är juligt, men jag tycker allt att de kan användas året runt.
De silvriga är snäppet större än de vita, men de är båda runt 8 cm långa och 4 cm breda.
 
 
Så, hur deltar ni då?
Såhär: skriv en kommentar här och säg vilken färg ni vill ha! (Bonus om ni tex dessutom delar med er av ett ord ni gillar eller kanske en fin bild. Men det är inte obligatoriskt.)

Så drar jag en vinnare ur hatten om ett tag och så får den skicka sin adress till mig så att hornen kan få komma på posten!

Hejaheja!

alster & makeri | |
#1 - - Anna:

Woho!:
https://www.facebook.com/annalottaj.persson/posts/609398562445571

Efter mycket grubblande har jag beslutat mig för att jag allra helst skulle vilja vinna de vita!

#2 - - Kristin:

Hej! Jag brukar inte dela grejer på min blogg annat än i inspirationsinlägg med massor av länkar, och något sådant har jag inte på gång just nu, men jag tänkte höra om det kanske går att få köpa ett par? Om du skulle kunna göra på beställning till exempel, när du har lottat ut dessa? Så himla himla fina!

Svar: Tackpuss! Eftersom att du skrev detta så fint så bestämde jag mig för att ändra så att det inte behövs delas nånting. Så skriv en kommentar med den färg du önskar så blir det bra så!
litesocker.blogg.se

#3 - - Daniella 🌙:

Vill tävla om silver :D

#4 - - Moa - theunknownregions.:

Åh de vita skulle hemskt gärna få vara följeslagare på mina tröjor nu till vintern!

#5 - - elin:

Jag vill ha ett par vita :)

#6 - - Julia:

Jag vill så himla gärna ha vita! Kramar

#7 - - Viktoria Olsson:

De är verkligen superfina! Skulle mer än gärna vilja ha ett par vita att fästa på höstkappan. :)

#8 - - Mikaela:

Åh nu när det inte behöver delas nånting är jag hemskt gärna med och tävlar om ett par vita! Om man inte vinner, var köper du själva broschdelen så man kan försöka göra något liknande? :)

#9 - - Amanda:

De vita skulle gärna få följa med mig i höst! Tänker mig att de både är tjusiga och lite skrämmande med stångningspotential. Bra när en hamnar i nya sammanhang med massa nya människor, alltså.

#10 - - Julia:

Jag vill gärna tävla om de vita! :)

#11 - - Julia:

Jag skrev inte min mejl, men jag vill gärna tävla om de vita! Så fina! :)

#12 - - Kristin:

Men ... hur himla rar får man vara? Så fint av dig, bara för att jag ville köpa dem. :) Men nu när jag satt och knåpade med ett blogginlägg om min förkylning så blev det visst så att renhornen slank med också ... Du får bedöma om det gills som att dela inlägget eller ej. :) Här är det: http://kristinladstrom.blogspot.se/2013/09/halsning-fran-sjuklagret.html
Kram till dig!
(Och om lotten faller på mig så vill jag helst ha de vita.)

Svar: Amen åh, det var ju så fint av dig du!! Pusspuss.
litesocker.blogg.se

#13 - - My:

Jag vill väldigt gärna tävla om de vita! De fantastiskt fina!

#14 - - Jenny P:

Supersöta, håller med om att de silvriga ser lite juliga ut, så jag skulle helst vilja vinna de vita :D

#15 - - Linnéa:

eftersom alla skriver vit, så väljer jag silver! kommer att förgylla alla mina tröjor i juletid!

#16 - - Hejregina:

Åh! Ja, vita jättegärna! (eller vilket som)

#17 - - Teresia:

Jag skulle bli överlycklig om jag vann ett par silverglittriga renhorn, skulle ju kännas som om en ständigt hade en patronus med sig på kappan!
Just nu är jag lite extra förtjust i orden filibusterdebatt och ohemult :)

#18 - - Paula:

Hej! Jag tycker båda är jättefina, så har lite svårt att välja. Men jag säger nu vit. Men kan ändra mig om det behövs.

Upp