tvåtusen meter loppmarknad


Imorgon är det 2km-loppis här i Aspudden! Är hemskt taggad, och det är ju kalasbra eftersom att vi bor bara ett litet jämfotaskutt från gatan där loppisen kommer att vara.

Ljómi var där för två år sen när det var strålande sol och plågsamt mycket människor. I år väntas det dock lite sämre väder, så det kanske blir lugnare! Jag har i alla fall planerat att ta mitt besök i två etapper, en gång på morgonen och så tillbaka senare på dagan och göra slutfynd! 

Där hittade jag ju bland annat mina fenomenala tårtgafflar som jag använt flitigt sen dess. Tanken på att de bodde i Aspudden, flyttade med mig hem till Sjöstan och sen nu är tillbaka i Aspudden gör mig lycklig.

Tagga! Är det någon annan som ska dit?
allt, inget och vardagsmat | |
#1 - - Malin Aurora:

Åh så mysigt!

Svar: :D puss!
litesocker.blogg.se

Upp