kattbus och öronsus

Blev plötsligt sämre här under morgonen och slängdes tillbaka till en av mina sämre veckor, vilket ju var helsämst. Men helt dålig kan jag ju inte ha varit, eftersom att jag ändå lyckades med konsten att leka med Lumos och fota honom samtidigt. Hans himla gullighet alltså, den kan få mig att klara av det mesta, trots Huvudvärk med stort H.
 
 
#1 - - Linda:

Jättefina bilder och han är ju så himla söt!!!

Svar: Ja min finaste lilla katt!
litesocker.blogg.se

#2 - - the printed word:

SÅ SJUTTSINGENS GULLIG! älskar katter. är han en russian blue? lite liknande färg. ååh, längtar tills jag kan skaffa katt.

Svar: Visst är han det! Väl identifierat. Älskar hans fina silverpäls. Längar tills alla får chansen att skaffa katt, katter är så fantastiska.
litesocker.blogg.se

#3 - - Emil:

Åh gullelumos!!! Vill komma och gosa med honom snart!!

#4 - - Annelie:

MEN HAN ÄR SÅ GÖLLI!! Vill också ha en kisse <3 Håller tummarna att läkarna snart listar ut varför du varit så sjuk. Ett skepp kommer lastat med krya-på-dig-kramar <3

#5 - - Fredrikapåvinden:

Alltså, jag håller tummar och tår för att du ska bli frisk superdupersnart!!! Såhär får det ju inte vara! Massor med kryapådigkramar! (Ge Lumos en liten puss från mig också)

#6 - - Jennifer:

Finaste katten! Älskar hans ansiktsuttryck! Och hallå, skickar massa krya-på-dig-pepp över Nordsjön!

#7 - - Ellen (alatariel):

Nej vad han är söööt! <3

Upp