min omgivning

fotografi och övrigt digitalt | |
#1 - - Linnea:

åh, så fint!

#2 - - hanna:

Finfint, är inte den sista bilden från gaudi-huset? :)

#3 - - Emelie:

Får inte nog av att sitta och beundra bilderna. Tänk att visuella ting kan vara så vackra..!



Jag vet faktiskt inte vad hon ska göra med uggle-bilderna, det får hon nog bestämma själv. Jag är nöjd bara jag får ta del av dem!



Danmarksfärja? Haha, visste inte ens att sådana fanns! För mig är "färja" ett inplicit namn för finlandsfärja, aka. Vikingline, aka. Silja line. Haha, får verkligen sluta vara så trångsynt!

#4 - - Emil:

alltså alltså alltså alltså alltså snön!!! vill ha den nu!

#5 - - hanna:

Sv: japps, jag var där och hälsade på förra sommarn , en riktig trevlig resa :))

#6 - - Ellen från Finland ♥:

Jätte fint!

#7 - - Klara Tho.:

Jag har nog aldrig sett en rund exit-skylt förut. Ser riktigt läcker ut!

Upp