hösten vinkade och sa hej, så vi log och sa hej tillbaka

Så som varje månadsskifte det här året samlades Ljómi för att återigen fixa med vårt almanackepyssel igår! Nästnäst sista månaden är det ju till och med, känns helt knäppt. Fast lite fint också, att det snart är dags att göra framsida!
Som vanligt åkte miljoners tidningar fram!
Trängdes lite med tekalas.
Det fotograferades lite. Hehe.
Johannas eminenta strösselsamling stod framme! Helfint!
Sen hade vi finfika i bästa temuggarna.
Och åt bulle och kakor! Kalas!
Anki blev klar först, så sedan spådde hon mig med sina tjusiga tarotkort. Det ser rätt ljust ut för mig!
Och till slut var vi färdiga! Vill ni se större kan ni klicketiklicka!
Ordningen är min, Johannas och så är den lilla Ankis. Så får vi se hur oktober blir egentligen, jag känner att det blir en del plugg med lite tenta och sådär, men annars tänker jag mig en himla massa höstmys!

Dagens äventyr tog dock inte slut där, men vad som hände sen får ni se någon annan dag! Det innefattade regn, kubbar, T-röd, och världens läskigaste smäll. Spännande va?
Ljómi | |
#1 - - Emil:

Så himla fina! Och jag ser med spänning fram emot fortsättningen!!!

#2 - - Annellisaa:

så mysigt

#3 - - Sanna:

Åhh vilket mysigt pyssel..me like! =)

Upp