finbesök


Idag hände den bästa grejen sen jag blev sjuk - Johanna kom hit och fikade under sin håltimme! Åh. Så himla fint att träffa henne igen. Har bestämt att jag är frisk nu så att jag kan få träffa alla mina favoriter här nu fram till nyår. Vi säger det va?

Johanna hade i alla fall fyllt år ganska nyligen (på självaste Nobeldagen!) och jag har ju varit aktiv med virknålen denna höst så hon fick en grönblå filt i bomull/silke i födelsedagspresent. Ni ska få se mer av den någon annan dag. Detta är nog första gången som Johanna fått sin födelsedagspresent vid ett annat tillfälle än hennes julklapp. Nöjd med det!


Lumos var mest glad för pappret och snöret.

Och var en duktig liten katt som demonstrerade exakt hur svingullig han kan vara nu när vi hade finbesök.

Nöjd, men nu ska jag nog vila lite.
 
allt, inget och vardagsmat | |
Upp