Trust me, I know what I'm doing. . . or at least, Felix does.

Handgjorda julklappar var ju min grej i år, och även om det gick sisådär så fick jag till en del. Mest stolt är jag dock över att mina trolldrycksskills äntligen kunde generera två riktigt värdefulla presenter till mina fina Ljómivänner - lite liquid luck!

En varsin liten flaska blev det! Hoppas de väljer ett bra tillfälle att använda dem på!
Vek ihop lite små lådor av notpapper och lät dem ligga och vila i svart silkespapper fram tills igår när det var paketöppning.

Lite etiketter och snören också, såklart.

(Flaskorna köpte jag på internet, det är bladguld i och de skulle tydligen ge välstånd eller bara säga "Du är guld värd!". Gjorde om, skrev felix felicis på små lappar, doppade dem i te och stoppade in dem i ugnen en stund. Limmade fast och försökte ge korkarna lite patina vilket var desto svårare. Men det gick!)
 
alster & makeri, witchcraft & wizardry | |
#1 - - Emil:

Så himlans fint!!!

#2 - - Ellen (alatariel):

Man kan ju inte annat än älska allt du pysslar! ^^

#3 - - .Mikaela:

Följt din blogg ett tag, du har så fantastiska och unika idéer! Önskar jag var lika kreativ, känns som jag bara skapar saker jag sett på typ pinterest, ingenting jag kommer på själv från scratch. Skitfint verkligen, kan inte tänka mig annat än att de som fick dem i present blev jätteglada!

#4 - - Malin Aurora:

Åh så fint!

#5 - - Alicia:

Alltså wow wow wow wow dör av lycka och inspiration!

Svar: JA. Alla behöver lära sig göra felix, tycker jag!
litesocker.blogg.se

Upp