P.S. I do hope we’ve put enough stamps on.


Favorit i repris: juluggla! Tänkte mig att jag skulle testa att göra den på nåt nytt sätt, men jag tror att jag ska göra fler och experimentera. Om jag inte råkar äta upp alla apelsiner, såklart. Ville ändå mest bara känna doften av nejlikor och apelsin, hoppas på att det kan råda bot på det faktum att min julkänsla är nästintill obefintlig.

Det tog ca 15 minuter, jag klippte ut vingar och ögon i papper och satte fast med små bitar ståltråd som jag gjorde till små krokar och stack genom pappret in i apelsiner! Och så lite nejlikor. Klart!

Ursprunglig inspiration kommer från Malin Ahlins eminenta apelsinfågel. Två år sen, hörrni. Tiden går fort. Kan ni fatta att 2007 kommer att vara sju år sen om bara några dagar? Yttest upprörande.
alster & makeri | |
#1 - - Alicia:

Aaaah så fin!!! Jag har inte heller några julkänslor, men detdär med dofter låter inte så dumt. Får skapa mig en egen jul-Hedwig.

#2 - - Alicia:

Aaaah så fin!!! Jag har inte heller några julkänslor, men detdär med dofter låter inte så dumt. Får skapa mig en egen jul-Hedwig.

#3 - - Jennifer:

Åh, så himla fin ju!

Upp