walking on sunshine

Det här med att packa är alltid lite krångligt. Man orkar inte riktigt sätta igång utan sitter bara och tänker att man kanske borde.
Men egentligen borde jag inte, det är inte förrän halv tre på lördag jag åker, och jag ska bara vara borta tre nätter.

Men det blir väl fel i hjärnan när man längtat i månader så att tiden kvar tills på lördag känns som ungefär en kvart och de där dagarna - så awesome som de kommer att bli - är värda minst tre månader i tid.
Jag har skrivit en packlista, det kändes ändå okej att göra ikväll. Så I done did it. Plus att jag skrivit ut mina fina biljetter och kollat att jag har pengar på kortet haha, jag har lite halvbra koll.

Jag spenderade halva dagen idag med att fotografera en dalahäst. Ibland är Foto C måttligt inspirerande, men jag ska verkligen försöka att sluta vara så anti som jag varit de senaste dagarna. Det blir inte direkt bättre av att jag ilsket säger att "nä gud vad Foto C är tråkigt jag orkar inteeeeee" Jag tror att hela fascinationen över att jag faktiskt får fotografera på skoltid har släppt, haha. Men det blir fint!
Så, jag ber om ursäkt för min negativitet till mina kära klasskamrater - imorgon kör vi happy days all the way!
Titta det är jag, fast imorgon!
Nä, nu ni ska jag allt måla naglarna! Pusshej
allt, inget och vardagsmat | |
Upp