growing up won't bring us down

Jag är sjuk som vanligt och det blev därmed ingen projekttid för mig.
Hemma istället och bara gör ingenting.

Martina är en människa som gör mig väldigt glad. För hon tipsar mig om så typiska martinalåtar som handlar om att allt liksom blir bra trots att man går ut skolan ungefär. Och det är ju så vi ska tänka nu, och hon fixar det med låtar som den här:


För ibland känner jag att jag inte vill bli äldre och bli vuxen och börja jobba och nä.
Men, den här låten och finafina Martina såklart mest ger mig hopp att allt kommer vara awesome för alltid.

Det är fasligt fint!
Vet ni vad?
Jag sover med fyra kuddar, fast jag använder bara en. För jag har byggt en mur runt mitt huvud med de andra - det är ett utmärkt spindelskydd!
På nåt vis
.
Jag är så modig :D
sött som socker och fint som snus | |
Upp