sommarfint och glädjelabyrint

En sak som är himla bra med sommaren är att man kan lukta på luktärten som blommar varje gång man går förbi! Åh, så makalöst.
Har man alldeles exeptionell extratur kan man få äte en persika som kommer från mormors alldeles egna persikoträd.
Sen kan man sitta på balkongen, lyssna på björklövssus och läsa en hel dag. Eller äta glass.
Fast snart börjar det mer bli höst, men ni ska bara veta att jag är taggad på ALLT just nu. Det spelar ingen roll att det blir gråare, för det blir också mysigare och så händer så himla massor.
Så hejhej, njut av sommarfrukt & blommor och tagga höstens magi!
när man behöver bli glad | |
#1 - - hanna:

Låter inte helt fel :)

Vad ska du göra till hösten?

Ha det fint!

#2 - - Emelie (SOM HAR EN EGEN LÄGENHET YAO):

Jessicaaa, vad är du taggad på? :D

#3 - - Emelie (SOM HAR EN EGEN LÄGENHET YAO):

Mjo, det måste ju finnas lite magi i själva faktumet att den existerar? En GLASS-låda, liksom!



Men åååh, två veckor. Kan aldrig bestämma mig om det är för lång tid eller för kort tid. Hursom har jag inte fått info om studielitteratur än, så jag är skitskraj. NÄR FÅR MAN DEEET?!



Haha, bra, då är vi kvitt! Vi låtsas att du glömde min förra födelsedag :D:D:D



Rutiner är mysiga, samtidigt jobbiga. Rutiner som bra teveprogram och pluggkvällar och mys och trygghet. Det gillas!

Ps. Förlåt för osammanhängande kommentar, jag är lite överallt just nu, eheheeeee. Ds.

#4 - - Emelie (SOM HAR EN EGEN LÄGENHET YAO):

Damn, vilken paradox förresten! Herreminje, där fick jag så jag teg! (Eller inte, vaaa?)

#5 - - Man:

Oj? Ett persikoträd har jag aldrig tänkt på att man kan ha - vilken lyx du har! Och ja, tagga hösten! :)



Vilket sammanträffande? Eller en liten bloggatmosfär? Eller inte, haha. :) Och tack!



Jo, jag har märkt att sommaren i Skåne inte har varit sådär somrig.. Men det kan väl inte precis hjälpas. Och kanske såg jag dig? Har nämligen sett scouter vart eviga dag som jag varit ute. Såg några idag som var på väg hem. Kan väl säga att det aldrig sinade med scoutklädda människor på tågen. :D Blir grymt pepp på att se er!



Tänk såhär - "Marängerna blev bra! Jag är gryyym!" Och när de inte blir bra så är det nästan bara komiskt. :)



Nja, inte vad jag vet? Dock tror jag inte att det är omöjligt! Förhoppningsvis har de någon Harry Potter-speciallogga.. (Och ja, det har jag märkt av, haha. ;)



Och japp. Jag heter ju Man i förnamn (vilket jag ofta får höra skämt om eftersom jag ju är "kvinna"), sedan har jag ett kort mellannamn på två bokstäver och ett efternamn på sex. Så ehm, fördelen: det är bra när man ska skriva under papper...

Haha - det kan man säkerligen göra ändå. Bara spy ut namnet! Kommer låta helcoolt.



Åh, sant. :) Det var nog bland det charmigaste jag har hört! Det är sånt pyssleri som jag tycker om! Provaprova!



Verkligen. Gick omkring i ett bibliotek som jag aldrig varit på idag, och det är alltid lika spännande att se vilka titlar som döljer sig där och hur tiden försvinner i ett nafs.

Det var bättre än en turnéresa! Hela dagen föll på plats. Det var hiskeligt fint, och roligt! Alla borde åka bokbussar!

Upp