#10


#truth
en evighet med saker att le åt | |
#1 - - Man:

Vimplar äger. Lätt sagt. Lätt gjort.



Sv: Jag såg det senaste avsnittet alldeles precis. Såhär var väl min reaktion: #/("YE"T¤GSABSHWE.

Jag antar med att du har sett det?

#2 - - Man:

Bland det första jag ska göra när jag kommer hem (och får tillgång till en massa tyg och symaskin - heja, mamma som brukade vara sömmerska!) är att sy vimplar. Det ska bli riktigt skoj att äntligen få riktigt utlopp för sin kreativitet. :D



MEN ÅÅH. Samma sak här ju! När han hade bemödat sig själv och faktiskt pratat med henne så många gånger, liksom bekräftat att det var henne han ville vara med. Och så kommer häxjäveln och praktiskt taget ödelägger allt! (Anar att hon och Mr. Gold eventuellt konspirerade lite där..)

Fast annars håller jag med dig. Det hade varit lite väl tidigt för deras "återförening". Men ändå! True love will prevail, eller något.



Det är riktigt mästerligt! Häpnar varje gång - det är så himla briljant skrivet! Jag var tvungen att rösta på Once Upon A Time på Choice Awards hemsida (en prisgala i USA).



Har du sett promo:n till nästa avsnitt? (Här annars: http://www.youtube.com/watch?v=_KB1TTnphPo - Det ser, som vanligt, lovande ut!)

Upp