glee > alla andra serier

Det här var egentligen allt som behövdes för att få det att kännas som att jag hade magen full med sprudlande regnbågar och glitter.
Fint!

Edit: Jag har tittat på den 9 gånger nu. Jag tjejlyssnar, fast jag tittar
trudelutter | |
#1 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#2 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#3 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#4 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#5 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#6 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#7 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#8 - - Unna:

Åh, säsong två är så fin! <3

#9 - - EMIL:

Glee är världsbäst! alltså om man plockar ihop allt fint och awesome och lägger i en hög och lägger glee i en hög brevid kommer glee ändå vara ännu högre än den andra högen! <3

#10 - - Anonym:

Jag kom just på att jag inte sett säsong 2 helt! Det har var då de charmigaste på länge!

Upp