The Third & The Seventh

Jag följer upp min favoritmusikvideo med min favoritvideo av alla i hela världen. Nej, okej, jag har inte sett alla. Men det är läskigt vad fenomenal denna video är.
Den är gjord av Alex Roman, och människan har gjort ALLT i datorn. CGI hela vägen.
Det var ett bra tag, kanske ett helt år, sen jag såg den för första gången. Den är fortfarande sinnessjukt vacker.

The Third & The Seventh from Alex Roman on Vimeo.

sött som socker och fint som snus | |
#1 - - Leia ♥:

Finns ju de som är grymt duktiga :O

#2 - - EMIL:

http://tinypic.com/r/2mrz72a/7 det är tapet i bakgrunden!!!! (det är en bild på tapeten alltså!:D) det är höghus på den!

#3 - - Johan:

SV: Tack!

Jag skriver rakt från hjärtat, det är verkligen så jag känner, och jag hoppas det jag vill förmedla når fram. Det stavas K Ä R L E K! Kärleken är det vackraste, finaste och mest dyrbara vi har här i världen, eller hur?

Jag hoppas vi tar oss ur detta, ännu starkare än innan, hand i hand, på väg mot det jag/vi längtar så innerligt efter, en gemensam och lycklig framtid tillsammans! :)



Ja precis, men nu var faktiskt bussbiljetterna relativt billiga när jag fixade dem till torsdag, 123 resp. 116 spänn! inte ofta det är så bullugt, men klart det blir lite slantar om man ska åka ofta...

Ja, det ska du vara glad för. Sådan tur har ju inte jag. Blir ganska ensamt här ibland, men jag är van, så det funkar...



Haha, ett landslagsläger är ett läger där alla spelare i ett svenskt landslag träffas, tränar och spelar tillsammans.

I mitt fall handlar det om landslaget i goalball. Har du någon koll på vad det är?

Misstänker att så inte är fallet ;) så läs dessa 2 inlägg jag har skrivit, så vet du nog vad det är :) http://schumacher4ever.blogg.se/2009/november/vad-ar-goalball.html och http://schumacher4ever.blogg.se/2009/december/vad-ar-goalball-del-2.html :)



Oj, oj. Inte illa! Att mamma skulle skaffa FB vore ungefär lika sannolikt som att jag skulle äta svampmacka. Alltså inte speciellt sannolikt. Hon är ganska anti när det gäller det där, skulle nog inte klara av det, haha :)

#4 - - emma:

Det där är så sanslöst COOLT! fattar det knappt.. galet.

Upp