sånt som är fint just nu

♥ Emmas fantastiska kreation, en Deathy Hallows-tröja. Måste fixa mig en egen! (har ni sett hur söt hon är, förresten?)
♥ Rosor
Beyond The Gray Sky - threadless causes
♥ Regnbågsugglor
♥ 11 dagar eller så till studenten!
♥ När mina klasskamrater kallar mig JessiCat och man kan sjunga "Cat, I'm a JessiCat and I dance dance dance". För det kommer alltid vara sista våren på Kulturama för mig.
♥ Den här scenen. Fast den är så sorglig samtidigt. Ack alltså.

Pyssel, fix, trix och lek ligger på hyllan lite just nu. Förra veckan gick precis och jag ska få ordning på allt och framförallt sluta hosta innan vi åker på vår resa. 
Puss.
sött som socker och fint som snus | |
#1 - - Puck:

Alltså. Det är så fint att det är 11 dagar kvar. Men jag vill ändå inte, det gör så ont. <3

Upp