i höst och vinter vill jag ha ljusslingor ungefär överallt.

Och tända ljus. Och gärna bygga en koja.
Mikaela Bjarve har gjort det fint, till exempel.
Le vent nous portera
Eller så vill jag ha det såhär. Inte för att jag har en alldeles egen gata att pynta, men ändå.
Eller kanske smyga upp en natt och fylla närmaste björk med fina små lampor. (Känns dock som att sladdarna kommer att avslöja mig.)
Och bara ligga och läsa eller pyssla.
Och jag har ju faktiskt redan en alldeles egen kalasfin ljusslinga!
Så ja, klicketiklick för källor!
hemligt & husligt | |
#1 - - LisaMarie:

Åh en koja med ljusslingor vill jag också ha! Sparar ner alla såna bilder jag hittar på datorn just nu ^^

#2 - - Linnéa:

åh, jag vill verkligen hoppa in i nästsista bilden!

#3 - - M I K A E L A:

sv: ja självklart okej, fint att du tyckte om det :)



och måste säga att jag ÄLSKAR din header, finast på länge.

#4 - - Hanna:

Åh, ja! Fint, bra och mysigt.

#5 - - Puck:

JAG MÅSTE HA LJUSSLINGOR!

(kan inte vi skaffa en alldeles egen liten tvärgata att pynta så vackert vi bara kan?)

#6 - - Beatrix:

det ska jag också satsa på. eller i alla fall någon. :)

#7 - - Freedomtravel:

Fint med ljus! Hösten kan vara mysig! Vi har ju faktiskt en koja med ljusslingor... ;)

(För det måste väl det här räknas som va...?)

http://www.freedomtravel.se/2011/03/ljus-i-morkret/

http://www.freedomtravel.se/2011/03/belysning-i-husbilen-2/

#8 - - Ida:

Ljusslingor och ljus är 100% mysfaktor. Sånt man faktiskt kan se fram emot med den kalla vintern!

Upp