årets äggskörd

Är ni redo eller? För här kommer de!


Mycket nöjd! Kommer bli fint med godis också, tror jag.
Tänker mig att ungefär såhär ser de mest magiska drakarnas ägg ut. Tror ni inte det?

alster & makeri | |
#1 - - madeleine:

jo det tror jag! superfina :) glad påsk söta!

#2 - - jennifer:

Åh, så fina!!

#3 - - emil:

Så fina :D:D (tror också att de är magiska drakägg!)

#4 - - Elin-Alice:

Fantastiska! Så fint med liknelsen till drakägg också. Jag kan liksom se små drakbebisar ligga och sova bland påskgodiset där i silkespappret.

#5 - - Fellen:

Nej vad fina! Åh, nu blir jag inspirerad. Det är synd att bo så långt ifrån staden ibland. Som när man vill skaffa påskägg att pyssla om, och helst på en gång. Din familj kommer bli så glada!

#6 - - Ida:

Åh, vad tjusigt!



Sv: Ja, jag pickade hål i topp och botten med en knappnål och sedan bara blåste jag. Inte så knepigt faktiskt. :)

#7 - - aliciasivert:

Åh, du är så himla finemang! Blir alldeles pyssellycklig. Nästa år får vi fanken slå oss ihop och vara redo i tid. Jag skulle vilja papier-machéa tredimensionell dekor och hela köret. Eller bara göra svarta och svåra ägg som passar min mörka förlorade själ.

Måste liksom utveckla den här traditionen från burägg och dagispyssel till något alldeles sensationellt stiligt och fritt!

#8 - - ElinStrååt:

Så fina påskägg!

sv; Ja, jag håller med! Våfflors finhet ligger i dess hjärtform :)

#9 - - Hakuna Matata:

Fint!

#10 - - Kajsa:

Så himla fina!

#11 - - Vicky:

sjukt söta! vill ha.

#12 - - Lilian i USA:

Oh så tjusiga!

#13 - - Johanna:

Superfina!!

#14 - - Emma:

super fina! (:

#15 - - Ida:

Gash vilka fina ägg, kan du inte göra ett inlägg om hur du gjorde dem?

#16 - - Tess -Kervefors Foto & Media:

Vilka otroligt vackra saker du skapar. Vart avis på Harry Potter halsbandet! ;)

Upp