för att jag ju inte är sämre än alla andra som visar blommande träd



En av de bästa grejerna med att bo i Hammarby Sjöstad är att vi har våra alldeles egna områden i samma stuk som Kungsträdgården. I Luma finns det en fantastisk halvcirkel av körsbärsträd som i alla fall för exakt ett år sedan, då de här bilderna togs, stod i full blom. Sjöstadsparterren har en länga genom hela parken och vår egen bostadsrättsförening har en femton träd på innergården.

Sen att det kryllar av magnolior är ju också helt okej.
Åh, underbara blomträd. Fintfintfint.
fotografi och övrigt digitalt | |
#1 - - Emelie:

Så väldigt fint! Hoppas jag hinner till kungsan innan allt är över, råkade åka hem till Västerås över helgen igen, så kanske missar det och det vore lite smått förfärligt.

#2 - - emil:

aaaaah det är så fint! <3

#3 - - Louise:

Översta fotot - älskar älskar älskar skuggningarna från blommorna på marken.

#4 - - Fellen:

retur: Den ligger utanför ett litet samhälle vid norra Västerbottens kust!

#5 - - hanna:

En park av körsbärsträd är en av de saker som saknas i Lund, den andra är ett hav. Tjoflöjt!

#6 - - w:

första bilden är ju heeeeelt fantastisk. hur många bilder man än nu har sett på körsbärsträd. när jag var på järntorget häromdagen stod fem personer i rad och tog kort på blommor, det såg lite skojigt ut. slår vad om att de inte fick lika fina bilder som du dock!

#7 - - Karolin:

Alla dessa körsbärsblombilder. Jag kan inte få nog av dem.

#8 - - helly:

Alltså körsbärsträden, de tar andan ur mig! Riktigt fina bilder!

Upp