tävling hos fröken hallonsemla


Cyberrymdens tjusigaste dam har tävling igen, och jag tycker allt att ni borde pallra er iväg dit och vara med!

Självfallet är det allas våran Rebecca, och i potten den här gången ligger påse + sjal från Gudrun Sjödén, fem paket te från Garant (deras förpackningar alltså! har ni sett corn flakes-gubbarna på corn flakes-paketen? så söta.) och fina kolor från Sveas karamellkokeri. Ganska så bra jobbat, tycker jag allt!

Så spring iväg och tävla nu, mina vänner!

Klicketiklick!
sött som socker och fint som snus | |
#1 - - Man:

Himla fin tävling! Synd att jag inte dricker te (som ju utgör större delen av vinsten), vilket gör att jag inte vill förstöra andras chans att vinna.. Annars tycker jag att fler borde vara med! :D



Svar: Jag håller med, tycker också att Linnéa är fint! Och kommer troligtvis alltid tycka det. :-)



Hur är kursen om du skulle få beskriva den nu då? Är den vad du hade väntat dig, eller hade du kanske ingen aning? Är det blandade åldrar eller? Jag har såklart en massa frågor. ;)



NEJ. JIM PARSONS TITTAR INTE PÅ DOCTOR WHO. Hahahahaha, vilket han skäms lite över. Tror jag.

Craig och Kristen är så fina ihop, verkligen. Fin vänskap. :-)



Måste också läsa Sherlock Holmes-böckerna. Och jag tycker också att Sherlock har en intressant tolkning! Men nej, jag har inte sett säsong 2. Än.. Kommer så småningom!



Haha, på internet blir man ju nästan prisad för sin awkwardness. Galet fenomen faktiskt.

Åh, jag och mamma brukade också titta på Supernatural tillsammans när den gick på TV (för 5-6 år precis som ni) och jag älskar grannfandom. Så nördigt och fint samtidigt! Merlin vill jag dock se, heeh.



Testa att göra en video, om den inte går vägen så kan du i alla fall småskratta för dig själv och sedan radera den. Att sprida den via internet behöver inte vara tvunget. :-) Fruktansvärt awkward, men rätt roligt!

#2 - - Lilian i USA:

Lycka till i tävlingen!

Upp