the Shuffle of an Overflowing Day


Jag hoppas att ni läser Alicias fantastiska blogg, hörrni! Och om ni nu inte gör det, så borde ni definitivt börja.

Anledningar:
Hon är så fantastiskt flink när hon hanterar såväl bilder som text att varje litet hörn i den här bloggen är fullkomligt fenomenalt. Här finner du fantastiska loppisfynd, vackra ord på burk, muminrefererenser, långa prickiga kjolar och virkade Hogwartskuddar.
Världen som Alicia målar upp är genomfin och salighetsvacker men behåller ändå en (i bloggvärlden förvånansvärt ovanlig) vardagsförankring som gör det hela alldeles enastående.

Hon är underbart mystisk och alldeles självklar samtidigt.
Ungefär som magi och andra övernaturligheter.
(+ att hon är extremt trevlig)

Så, tillåt mig att få presentera:
the Shuffle of an Overflowing Day. Klickklick!
sött som socker och fint som snus | |
#1 - - aliciasivert:

Om det är OKEJ? Det är det mest okejiska jag upplevt! Har faktiskt ett utkast med ungefär samma grej om dig - fast jag tänkte vänta med publikationen tills jag har lite fler läsare - så jag säger bara det att hämnden är ljuv!



Vad gäller själva ditt betyg här blir jag alldeles knäsvag. Det gläder mig så enormt att se att du uppfattat precis de delar av mig själv jag önskar att jag kunde accentuera mer. Det är jävligt svårt att vara mystisk i en blogg, så ser du mig som det har jag så gott som avklarat mina mål med livet nu!



Att du använder "ord på burk", magi och salighet gör mig rent rörd.



Tack finaste, finaste du för det här.

#2 - - Elin-Alice:

Instämmer till fullo! Alicias blogg är fantastisk på alla sätt och vis, och det är din med!

#3 - - Lilian i USA:

1000tack för tipset!

#4 - - Monrou's vintage blogg:

Fina bilder, gillar din blogg! :)

Upp