alldeles ensam i ett ensamt hus


Tittatittatitta, den här är numera min! Glädjen = obeskrivlig och oövervinnlig.



Varje uppslag är så fint att jag vill tapetsera hela mitt liv med dem.

Och jag ska skriva min livshistoria med det här typsnittet.
Åååh.
sakligheter och saligheter | |
#1 - - LisaMarie:

Den där har jag med! Fast jag var rädd för den när jag var liten :p

#2 - - HANNA:

Åh, undrar vart mitt exemplar befinner sig! När jag kommer hem nästa gång måste jag rota på vinden. Om mamma gett bort den vet jag inte vad jag gör :C

#3 - - samovaren:

"hvem skal trøste knøttet?" er den fineste mummihistorien. aller fineste. jeg har den i "den store mummiboka" mi fra barndommen, og bildene er himmelsk fine!

#4 - - Lilian i USA:

Oh vad fina bilder och OH vilket fint typsnitt! Tycker verkligen att du ska skriva din livshistoria med just det. /L

#5 - - emil:

åh gud så fint!!

#6 - - Angeliqa:

Vilken lycka! Det är himla svårt att hitta muminböckerna till någorlunda överkomligt pris tycker jag.

#7 - - SOFIA:

Åh, jag älskar mumin! Vilken underbar! :)

#8 - - hanna:

Alltså, Tove Janssons bilder är helt makalösa, jag blir lite kär!

#9 - - Karoline:

Ååååå din lyckoost! Jag vill också ha den!!!

#10 - - maja.:

ÅH

#11 - - Elin-Alice:

Vem ska trösta knyttet? är verkligen världens finaste bok. Jag tror jag har två exemplar bara för att jag ska kunna klippa i det ena :)

#12 - - nathalie:

åh det gör vi!! ett rosa fint moln :D

men alltså! vart får du tag på dessa böckerna?!?!!? vill med ha!

#13 - - Madeleine:

så himla fin bok! kanske den bästa barnboken. och att ha den i den äldre versionen är guld.

#14 - - Mikaela:

Åh, finaste boken!

#15 - - Marielle:

Den minns man från unga dagar. Och visst var den lite läskig också, vad jag minns. ;)

#16 - - alexandra:

men åååh! vad fint!

#17 - - Josefine:

Mummi <3

#18 - - M I K A E L A:

har också den boken, så fin!

#19 - - Ida (The monster herself):

Den har vi också nånstans, en äkta klassiker!

#20 - - puck:

boken är verkligen fantastisk, men du har väl inte missat filmen? minst lika vacker, och dessutom tonsatt!

Upp