för vi fäster livet till oss med gem och klister

Hörrni! Nu har det ju gått mer än en månad sen vi avslutade kalenderprojektet med Ljómi, och jag har ju inte visat er en sammanfattning av hur min faktiskt blev! Men nu är det allt dags, så nu ska ni få se!




















Tadaa! Baksidan är väldigt simpel men ganska fin! Min favorit är juni, men juni var också en spektakulär månad. Sen är det lite knöligt de första månaderna, för då hade jag så dåligt lim. Hehe. Hoppsan!

Hursomhelst, nu har ni fått se hela grejen i ett svep! Kalas va? :D
Ljómi, alster & makeri | |
#1 - - emil:

Så himla fint! Och hela konceptet är så himla bra. Älskar gramofonen som spottar ur sig en regnbåge. och Chilla Harry <3

#2 - - maja.:

ah vad fin.

#3 - - Louise:

Oh så himla fint!

Alltså, blir verkligen hur peppad som helst av att börja pyssla mer när jag ser allt fint du skapar.

#4 - - Madeleine:

åh va fint! din blogg är så söt. som socker faktiskt!

#5 - - hanna:

Kalasbra och tokfint, ser fram emot när jag själv kan visa alla mina månader från 2012 om ett år ^^

#6 - - Elin-Alice:

men herregud så fint!

#7 - - Vicky:

tack och vilka himla fina kollage! älskar att klippa och klistra. <3

#8 - - marie:

Hur fint som helst!

#9 - - Sofie / Komigensofie:

Åh, tack så jättemycket, fina du!

#10 - - Man:

Åh, tyckte nog bäst om mars eller april. Färgglatt och nästintill nördigt fint!



Sv: Taaack!



Ber om ursäkt för sen respons, har varit borta i mitt eget huvud. :)



Allmänbildning tycker jag också om! Fast mest och bäst tycker jag nog om trivial fakta, typ onödigheter. Så jag borde tycka om Trivial Pursuit, men jag tycker ofta att de är så jädra svåra och tråkiga (alltså TP som inte är för barn - de är bara för lätta).



Listor är skitbra! Vet inte hur jag skulle överleva utan dem, men samtidigt kan jag bli väldigt passiv också. För att veta att de finns där fortsätter jag att prokrastinera, vilket inte är särskilt bra i längden. Ja, gör det! Jag har letat ett tag efter en fin anteckningsbok själv och hittade en himla charmig Moleskine (inte den traditionellt enfärgade), men tycker det märket är aningens för dyrt. Sedan har märket fått det omsusade ryktet för att vara just den perfekta anteckningsboken, vilket jag motvilligt också tror. Gah, är halvt emot "nutidsmode", även om jag till slut faller för dem själv.. Fast hittade en för ett par dagar sedan, en med blanka sidor för 5 kr. Hurra, ska bara pyssla om framsidan så blir det nog skitbra. :')



Äsch. Jag är inte heller något vidare till "filmfreak", och hatar också när folk frågar om favoritfilmer! Vet aldrig vad jag ska svara. Så det slutar med att man spottar ur sig randomness, vilka inte alltid faktiskt är ens favoritfilmer, haha. Bara för att man inte kom på något bättre för stunden, typ. Och jag håller med, jag älskar tv-serier! Bäst <3

#11 - - Beatrix:

vad härligt att få se hela alltet. verkligen kalas! :)

#12 - - samovaren:

mine favoritter er mai og juni! åh åh åh så fint. åh.

#13 - - Lilian:

Vad fint du fick till det!

#14 - - Emelie:

Haha, en sådan fin sammanfattning! Märks att ni kommer mer och mer in i det ju längre in på året man kommer. Utveckling, kallas det!



Och ja, vackert är det verkligen. Ska bara sluta sura angående kylan nu, teh.

#15 - - Kajsa:

Superfint!

#16 - - Olivia:

Wow, vilken himla fin kalender!

#17 - - Elin:

Hur fint som helst! :)

#18 - - Amanda:

Att klippa och klistra kollage är bara för underbart. Speciellt resultaten! Haha, i kollagens värld är inget omöjligt, blir som en blandning av en massa personligheter och tankar på ett ungefär.



Åh skulle kunna kommentera typ alla dina inlägg, som den om muminboken! Åh är det ett gammalt orginal eller vad man nu kallar dem första exemplaren?

#19 - - angelica:

men åh vilken rolig idé! Och vad fint! :)

#20 - - Frida:

Åh! så sjukt snyggt! trodde först att du hade köpt den och jag ville självklart köpa en lika dan!



Din blogg är sjukt härlig, tänkte bara säga det!

kramisar

#21 - - devamelia:

Jätte fint!

#22 - - E.Beyond:

åh vad cool! helt underbar!! - verkligen! gillar skarpt! (:

#23 - - Johanna:

Men guuu va tjusig!! Grymt!

#24 - - Mikaela:

Superfint, älskar den!

Upp