vi går framåt, bakåt, framåt, bakåt och allt förändras



Har köpt kanske världens bästa glitterkofta. Så bra att man nästan blir lite galen!
sakligheter och saligheter | |
#1 - - Oskar:

Okej den var otroligt vacker.

#2 - - ebba:

Så fin! :D

#3 - - Lilian som bor i USA:

AVUNDSJUUUUKA JAG!

#4 - - Man:

SPEXIG!



Sv: Det får jag nog faktiskt ta och göra! Ska dock vänta tills vädret bli varmare så jag slipper få mina fingrar och min nos helt förfrusna.



Ska.. försöka komma ihåg alla dina 'tips' - hahahaha. Härligt att bli lite allmänbildad i alla fall! :-D

Jag avskyr när det inte möter ens förväntningar, även om det kanske inte är pjåkigt i verkligheten. Men som sagt, fantasier<3



Mina listor når oändliga mängder titlar och saker att göra! Det är seriöst galet, fast jag kan liksom inte hindra mig själv. Intalar mig att det ska gå. Så det är vad jag hoppas på nu, haha.



Brottsligt kan vara bra, haha!

Hoppas du hittar någon annan favorit. Smaken är ju trots allt som baken. :')

#5 - - emma:

mitt glitterhjärta slår fort vid åsynen av denna magnifika skapelse

#6 - - emil:

AH OMG VAD FIN DEN ÄR!!!!

#7 - - Kajsa:

Så himla fin!

#8 - - nicolina:

älskar glitterkoftor! har flera, men så vill jag inte slita ut dom alltför fort, så de hänger mest och ser fina ut. lite synd faktiskt ju mer jag tänker på't. får nog låta dom hänga med lite oftare.

Upp