om alla sagor

Glitterboken är ju klar. Ni såg den på jordglobsbilderna, och jag insåg att jag glömt presentera den ordentligt.
Men jag vet inte riktigt vad den är och hade gjort en liten rörlig grej för att presentera den MEN PREMIERE PRO VILLE INTE EXPORTERA SNÄLLT så ni får två gifar. Hoppas det är ok.

(Ingen vet vad det egentligen är.)
alster & makeri | |
#1 - - Man:

G-L-I-T-T-E-R.

#2 - - emil:

Så himla fint! böcker som är så bra att de exploderar böcker är alltid bra

Svar: No reading is for LOOSEEERS. (Obs om någon annan läser så är det härifrån: http://youtu.be/WxB1gB6K-2A)
litesocker.blogg.se

#3 - - Bridou:

Men åh, vill ha! glitter och böcker är ju liksom två av de bästa sakerna i världen. Mer glitteratur till folket!

Svar: Alltså! Älskar dig för att du kom på ordet glitteratur. SÅ HIMLA BRA.
litesocker.blogg.se

#4 - - aliciasivert:

Spelar ingen roll vad det är. Det är ju exakt sådär det känns att läsa. Jag vill visa den här för alla som ännu inte upptäckt böckers magi.

Och du, din uppfinningsrikedom och dina gifar. Jag dånar.

Svar: Alltså åh, det var faktiskt det enda jag tänkte på när jag gjorde den! Så himla fint att du också tänkte den så.
litesocker.blogg.se

#5 - - Jenny Olofsson:

Åh så vackert! Det är som att man kan se en glimt utav den magiska sagovärld som väntar. Det är en sann skatt när man hittar en bok som du bara inte kan lägga ifrån dig.

#6 - - Ellen (alatariel):

Åh så fint! Härliga animationer!

Upp