mer av spetsskjortan





Visst är den fantastisk? Och justja, påminn mig om att visa er min blåa vårcape! Fick den i julklapp (!!!) men har precis kunnat börja använda den. Den är lite som en beauxbaton-trenchcoat!

Och alltså The Avengers. Måste se den igen. !!!!!!
sakligheter och saligheter | |
#1 - - Emelie:

Hur fin som helst! Vill sträcka handen genom rutan och sno den ifrån dig.

#2 - - Jenny Olofsson:

Den är fantastisk! Jag önskar att jag också hade en sån <3 Jag får nog ta och sy en tror jag ^ ^

#3 - - hanna:

Så himlans underbar!

#4 - - aliciasivert:

Alltså åh, så mycket jag tycker om på en gång här. Salighetsskjorta, Beauxbatoncape, Avengers. Another, another, another!



Förstår precis hur du känner dig just nu. Post Avengers Pepp-Depressionen. Den går inte över.

#5 - - M I K A E L A:

så fin!

#6 - - Fredrika:

Himmel och pannkaka så fin den är!

#7 - - Elsa:

Ljuvlig!

#8 - - hanna:

åh så fin!

#9 - - Regnboge:

Hjarte!

#10 - - Amanda:

men så himlans fin! Alldeles perfekt. Ljuset i bilden gör det ju inte sämre om man säger så :)

Upp