en världshärskare och hans armé

Det har tagits familjefoto med filtdjuren idag! Det har dröjt lite innan det blev av - eftersom att filtdjur just är ökända för att vara svårregisserade så har jag liksom inte riktigt fått tummen ur. Och inte var det lätt, inte!

Jag menar, hörrni. Bernard syns ju inte ens!

Och Åke då! Bara för att du är världshärskare betyder det inte att det är okej att klampa runt på folk.
För att få lite ordning på det hela fick de ställa sig i längdordning!
Sådär! Nära nog!

Fast sen fick de göra som de (Åke) ville - filtdjurspyramid. Åke fick såklart vara i toppen.

Men stackars Elof var så långsam att han missade största delen av fotosessionen. Nåja, så kan det gå. Nästa gång får vi skicka ut påminnelse i god tid.


alster & makeri | |
#1 - - Ellen (alatariel):

Så himla fina och söta! Man kan ju inte annat än älska dem!

Svar: Vi är bästisar for life, jag och djuren!
litesocker.blogg.se

#2 - - Alice:

"Gud så sött!" Sa jag för mig själv högt

Svar: Haha åh, så bra!
litesocker.blogg.se

#3 - - Jennifer:

Alltså, så bra och fint och roligt!

Svar: <3 :D
litesocker.blogg.se

#4 - - Alicia:

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH ELOF!!!

Svar: <3 Det är inte lätt att vara sengångare i en värld som denna. Det är han och sköldpaddorna mot världen.
litesocker.blogg.se

#5 - - Regnboge:

Dette fekk meg til å smile skikkeleg. Du er fin, og det er filtdyra du lagar òg.

Svar: Puss på dig!
litesocker.blogg.se

#6 - - Elin-Alice:

Fullkomligt älskar de här karaktärerna! Åke <3

Svar: Haha, jag med! Älskar att jag får leka lite också, som back in the days.
litesocker.blogg.se

#7 - - Emil:

Hahaha alltså du (och djuren!!!!(ELOF!!!!<333333)) är ju underbar <3

Svar: Haha, puss! Älskar att Elof ser så nöjd ut, trots att allt inte riktigt går som det ska. Vi kan alla lära oss mycket av honom!
litesocker.blogg.se

#8 - - Malin; :

haha, men alltså, åh! du är bra finurlig du (och djuren ack ack så söta!)

#9 - - Jenny Olofsson:

Du är ju för underbar! Älskar dessa djur och deras personligheter. De är ju för vackra. Härligt att se, mer sånt!

Svar: Haha åh men pusstack!
litesocker.blogg.se

#10 - - lisa:

gulliga!:)

#11 - - Emil:

haha ja! Kan nästan tänka mig att Elof gillar att sjunga på Baloos sång från Djungelboken! Det känns som hans melodi.

Svar: Hahaha jaa åh. Och Åke bara: Jag kungen är över alla här!
litesocker.blogg.se

Upp