smycken att slåss med

Äntligen - ÄNTLIGEN - har jag pysslat igen. Det har varit sådan ofattbar brist på detta på sistonde. Om det var C-vitamin i pyssel hade jag haft skörbjugg nu.
Nåja. RENHORN.
Två till och med! Vit cernitlera, 15 minuter i ugnen och så limpistolades det fast på sådana broschfästen.

Trivs fasligt bra.
Framförallt är det bra om en vill känna sig tuff.
alster & makeri | |
#1 - - Alicia:

FANTASTISKA JU!!! Så brutalfint med symmetrin.
Jag fick massor av cernitlera i födelsedagspresent i HEMSKA restfärger som mamma köpt billigt. Det måste ju gå att skapa något bling med dem. Will you join me?

Svar: Åh, tack finafina du. Lockas så ofta av symmetri även om jag hatar att skapa den själv pga APJOBBIGT för det blir bara snett. Men det gick rätt så!
Åh! Ja! Du målade väl cernitlera - höll det sig bra? För isåfall så går det ju att göra VADSOMHELST.
litesocker.blogg.se

#2 - - Regnboge:

Eg har sett ein del smykker med gevir-form, men dette er heilt klart min favoritt so langt. Herleg idé, og nydeleg utført!

#3 - - Linnéa:

sjukt fint och smart!

Svar: Pusstack!
litesocker.blogg.se

#4 - - Fellen:

Så himla fantastiska!

Svar: Tacktack fina du!
litesocker.blogg.se

#5 - - Ellen (alatariel):

GUD vad fina, älskar dem!

#6 - - Agnes b:

Gud va fina!! Har en massa cernit som jag inte vet vad jag ska göra med. Men nu kanske jag vet! :)

Svar: Åh, drömmer om att ha en massa cernit som jag inte vet vad jag ska göra med. Älskar cernit.
litesocker.blogg.se

#7 - - felicia:

hihi men åh gud va fint!

#8 - - Anna María:

Väldigt fina! Säkert fint att ha som hårspänne också skulle jag tro.

Svar: Jaa! Valde mellan att göra dem till broscher och hårspännen, men den här gången blev det brosch!
litesocker.blogg.se

#9 - - Emil:

Åh! Fina!!

Upp